Henry Charles Estates
مشاور املاک Anton Hnatsiu
Telefon +375296726543 / +905338652745

ویلا لوکس 4+1 با استخر و زمین در کاتالکوی، قبرس شمالی

برای فروش ویلا - گیرنه, Çatalköy, property-Details.north-cyprus

£ 750,000

ویلا لوکس 4+1 با استخر و زمین در کاتالکوی، قبرس شمالی ویلا لوکس 4+1 با استخر و زمین در کاتالکوی، قبرس شمالی ویلا لوکس 4+1 با استخر و زمین در کاتالکوی، قبرس شمالی
ویلا لوکس 4+1 با استخر و زمین در کاتالکوی، قبرس شمالی ویلا لوکس 4+1 با استخر و زمین در کاتالکوی، قبرس شمالی

Hızlı Bakış

101evler İlan No #373722 İlan Tarihi 27/06/2024
Konum گیرنه, Çatalköy Tapu Türü اعمال عنوان ترکیه
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 300 m2
Oda Sayısı 4+1 Banyo 3
Bina Yaşı 5 Kat Sayısı 1
Eşya Durumu کاملا مبله    

Açıklama

ویلا لوکس 4+1 با استخر و زمین در کاتالکوی، قبرس شمالی
با این ویلای خیره کننده در کاتالکوی، قبرس شمالی، مظهر زندگی لوکس باشید. این ملک نفیس یک سبک زندگی مجلل پر از راحتی و ظرافت را ارائه می دهد.
ویژگی های کلیدی:
سونا فنلاندی: در سونای سنتی فنلاند استراحت کنید و تجدید قوا کنید.اتاق بخار: برای تجربه ای آرام در اتاق بخار آرامش بخش استراحت کنید.جکوزی: در جکوزی خصوصی خود از یک تجربه اسپا مانند لذت ببرید.ژنراتور: تضمین منبع تغذیه بدون وقفه برای راحتی شما.پنل های خورشیدی: برای بهره وری انرژی، زندگی سازگار با محیط زیست را با پنل های خورشیدی در آغوش بگیرید.باغ منظره: باغی با منظره زیبا برای افزایش زیبایی محیط اطراف شما.توضیحات: با ورود به این ویلای 4+1 با طراحی دقیق وارد دنیایی از مجلل شوید. از لحظه ای که پا به این ملک می گذارید، در هر لحظه با ظرافت و ظرافت مورد استقبال قرار می گیرید.
این ویلا دارای ترکیبی عالی از امکانات مدرن و ویژگی‌های مجلل است که برای کسانی که از چیزهای زیباتر در زندگی قدردانی می‌کنند پذیرایی می‌کند. چه به دنبال آرامش در سونا و اتاق بخار باشید و چه به دنبال یک جلسه نوازش در جکوزی باشید، این ویلا سطح بی نظیری از راحتی را ارائه می دهد.
فضای بیرونی یک پناهگاه واقعی است، با یک استخر بکر برای غواصی با طراوت و یک باغ منظره‌ای که پس‌زمینه‌ای آرام برای اجتماعات در فضای باز یا لحظات تنهایی فراهم می‌کند.
در این ویلای باشکوه در کاتالکوی، سبک زندگی لوکسی را که شایسته آن هستید بپذیرید. راحتی، سبک و پیچیدگی را مانند قبل تجربه کنید. به خانه به واحه آرامش و لذت خود خوش آمدید.

Notlar