Stock Cyprus
فرد مجاز mehmet sümer
Telefon +905391021965 /

3+1 ویلای دوبلکس مبله لوکس برای فروش در نیکوزیا MİNARELİKÖY SARDUNYA KONAKLARI 34 PROJECT

برای فروش تخت - نیکوزیا, Minareliköy, property-Details.north-cyprus

£ 130,000

3+1 ویلای دوبلکس مبله لوکس برای فروش در نیکوزیا MİNARELİKÖY SARDUNYA KONAKLARI 34 PROJECT 3+1 ویلای دوبلکس مبله لوکس برای فروش در نیکوزیا MİNARELİKÖY SARDUNYA KONAKLARI 34 PROJECT 3+1 ویلای دوبلکس مبله لوکس برای فروش در نیکوزیا MİNARELİKÖY SARDUNYA KONAKLARI 34 PROJECT
3+1 ویلای دوبلکس مبله لوکس برای فروش در نیکوزیا MİNARELİKÖY SARDUNYA KONAKLARI 34 PROJECT 3+1 ویلای دوبلکس مبله لوکس برای فروش در نیکوزیا MİNARELİKÖY SARDUNYA KONAKLARI 34 PROJECT

Hızlı Bakış

101evler İlan No #372160 İlan Tarihi 20/06/2024
Konum نیکوزیا, Minareliköy Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 128 m2
Oda Sayısı 3+1 Banyo 1
Bina Yaşı 4 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu مبله شده Dairenin Katı 0

Açıklama

ویلا برای فروش - Minareliköy، نیکوزیا، قبرس شمالیاین ویلای نوساز 3+1 واقع در یکی از مناطق محبوب قبرس شمالی، آدرس زندگی راحت و با کیفیت است. این ملک منحصر به فرد که در محیطی آرام و آرام واقع شده است، گزینه ای عالی برای زندگی و سرمایه گذاری ارائه می دهد.
یک زندگی ممتاز و راحت در قبرس < div>
SARDUNYA KONAKLARI 34 که با تلفیق خطوط معماری چشمگیر مدرن با تکنیک های معماری خارق العاده جان می گیرد، نوید زندگی شما را می دهد که با امکاناتی که در آن تجمل و راحتی را به خطر نمی اندازد، لذت ببرید.
 آسایش سازش ناپذیر - طراحی و تجهیزات سطح بالا
پیش‌بینی سرمایه‌گذاری که ایجاد کردیم در Minareliköy با بسیاری از پروژه های مختلف نسبتا دست نخورده است. در این زمینه، قدردانی از منطقه به معنای قدردانی از املاک شما سال به سال خواهد بود.
ویژگی های ویژه:<. br>مکان: 1 دقیقه از Erülküye، 10 دقیقه از نیکوزیا، 15 دقیقه از گیرنه، 20 دقیقه از فاماگوستا.جدید و مدرن: پروژه به تازگی تکمیل شده است و پابرجاست. با معماری مدرن و جزئیات زیباشناختی مواد با کیفیت بالا: تمام مواد به کار رفته در خانه از کیفیت بالا، ماندگاری و دوام بالایی برخوردارند.مزیت حمل و نقل: نزدیک بودن به فرودگاه و جابجایی همه شرکت‌های بزرگ جزیره به این منطقه، افزایش ارزش ملک را تضمین می‌کند.فرصت سرمایه‌گذاری: به دلیل وجود شرکت‌های بزرگ و مراکز تجاری در اطراف آن، تقاضای اجاره. بالا است و ارزش سرمایه گذاری بسیار جذاب است.این ویلا استانداردهای زندگی با کیفیت و پتانسیل سرمایه گذاری بالایی را در کنار هم ارائه می دهد. برای اطلاعات دقیق و قرار ملاقات هم اکنون با ما تماس بگیرید، این فرصت بی نظیر را از دست ندهید!

Notlar