Tekce Overseas
مشاور املاک Serhat Güner
Telefon +905495100707 / +902423245494

املاک نوآورانه در لاپتا، واقع در کنار ساحل

برای فروش پنت هاوس - گیرنه, Lapta, property-Details.north-cyprus

£ 155,000

املاک نوآورانه در لاپتا، واقع در کنار ساحل املاک نوآورانه در لاپتا، واقع در کنار ساحل املاک نوآورانه در لاپتا، واقع در کنار ساحل
املاک نوآورانه در لاپتا، واقع در کنار ساحل املاک نوآورانه در لاپتا، واقع در کنار ساحل

Hızlı Bakış

101evler İlan No #368703 İlan Tarihi 04/06/2024
Konum گیرنه, Lapta Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / پنت هاوس
Metrekare 76 m2
Oda Sayısı 1+1 Banyo 1
Bina Yaşı 0 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu ناهموار Dairenin Katı 2

Açıklama

املاک در لاپتا در مجتمعی واقع در ساحل

گیرنه یک مقصد محبوب برای تعطیلات در قبرس شمالی است. گیرنه به خاطر هتل ها و دانشگاه های توسعه یافته اش معروف است. منطقه لاپتا با هتل ها و سواحل معروف گردشگران را به خود جذب می کند. در لاپتا ویلاها و آپارتمان های لوکس 2 و 3 طبقه وجود دارد که خارجی ها در آن اقامت دارند. لاپتا محله ای معتبر است که دسترسی آسان به تمام امکانات روزانه مانند بازارها، داروخانه ها و دستگاه های خودپرداز را ارائه می دهد. لاپتا یکی از مناطق آرام گیرنه است که از آنجا فقط با یک مینی بوس به مرکز شهر دسترسی دارید.

املاک برای فروش در قبرس شمالی گیرنه در چند قدمی دریا و راهرو ساحلی لاپتا قرار دارند. این املاک در 200 متری مسیر مینی‌بوس، 1 کیلومتر از هتل‌ها و سواحل لاپتا، 3 کیلومتر از ساحل غروب، 4 کیلومتر از ساحل کملوت، 4.5 کیلومتر از ساحل مارمونته، 6 کیلومتر از کالج بریتانیایی نجات، 7.5 کیلومتر از پارک طبیعی آلسانجاک، 11 کیلومتر از دانشگاه آمریکایی گیرنه، 13 کیلومتر تا مرکز شهر گیرنه، 17 کیلومتر تا بیمارستان دولتی آکچیچک، 18 کیلومتر تا بندر گیرنه، 56 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی ارجان، و 93 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی لارناکا فاصله دارند.

این مجتمع 16000 متر مربع زمین را پوشش می دهد. این املاک گزینه‌هایی مانند نوع ۲ خوابه با سیستم طبقه نیم طبقه و انواع ۱ خوابه دارند. این مجموعه امکانات مهمی مانند فضای پارکینگ، دوربین های امنیتی و خدمات امنیتی 24/7 را ارائه می دهد و دارای حیاط مشترک دارای استخر شنا، استخر کودکان، زمین بازی کودکان، تناسب اندام، و یک کافه است که استانداردهای زندگی شما را بالا می برد.

آپارتمان‌های با منظره دریا دارای یک اتاق نشیمن بزرگ، اتاق خواب، بالکن، آشپزخانه اوپن، و تراس پشت بام هستند. این املاک مجهز به سیستم های آیفون تصویری، کفپوش های سرامیکی 60*60، پارکت های لمینت درجه یک، سوییچ های زمینی، سوییچ های ایمنی، درب های فولادی، اتاق خواب های با طراحی خاص، کابینت در حمام و آشپزخانه، ماهواره مرکزی و زیرساخت اینترنتی و تهویه مطبوع می باشند.


ECN-00133

Notlar