Skyline Real Estate
دلال Halit Süleyman Ülkür
Telefon +905488350033 / +905338242394

Farsça: "رویا پردازی روستای تعطیلاتی: برجسته ترین پروژه های خانه شهری و ویلا در دریای مدیترانه"

برای فروش ویلا - گیرنه, Alsancak, property-Details.north-cyprus

£ 220,000

 Farsça: "رویا پردازی روستای تعطیلاتی: برجسته ترین پروژه های خانه شهری و ویلا در دریای مدیترانه"  Farsça: "رویا پردازی روستای تعطیلاتی: برجسته ترین پروژه های خانه شهری و ویلا در دریای مدیترانه"  Farsça: "رویا پردازی روستای تعطیلاتی: برجسته ترین پروژه های خانه شهری و ویلا در دریای مدیترانه"
 Farsça: "رویا پردازی روستای تعطیلاتی: برجسته ترین پروژه های خانه شهری و ویلا در دریای مدیترانه"  Farsça: "رویا پردازی روستای تعطیلاتی: برجسته ترین پروژه های خانه شهری و ویلا در دریای مدیترانه"

Hızlı Bakış

101evler İlan No #364609 İlan Tarihi 17/05/2024
Konum گیرنه, Alsancak Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 155 m2
Oda Sayısı 2+1 Banyo 2
Bina Yaşı Proje Aşamasında Kat Sayısı 2
Eşya Durumu ناهموار    

Açıklama

"در میان طبیعت با منظره ای فوق العاده از دریای مدیترانه، این پروژه مسکونی انحصاری با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و طراحی مدرن برجسته است. هر جزئیات اولویت می دهد به راحتی و کیفیت، با خانه هایی که از طریق سیستم های پنجره های آلومینیومی دو لایه باز و از طریق سیستم های سقف های تعلیقی و روشنایی سفارشی جلوه ای مدرن ایجاد می کنند.

پوشش سنگی خارجی و منظره سبز کنترل شده، محل اقامت را مانند بخشی از محیط طبیعی به نظر می رساند. در داخل، کفپوش های خشک، مرمر یا سرامیکی منطقه ای به همراه الگانس و مقاومت را ارائه می دهد. به علاوه، ویژگی های خاصی مانند اتاق های حمام فرعی، کابینت های آشپزخانه ای از جنس آکریلیک و کمد های دیواری در اتاق های خواب برای پاسخگویی به هر نیازی در نظر گرفته شده است.

منازل با تکنولوژی های مدرنی مانند گرمایش از طریق خورشید و سیستم های گرمایش / سرمایش مرکزی تجهیز شده اند. عناصر سانیتری ذخیره آب و سیستم هیدروفور نشان از آگاهی زیست محیطی می دهند.

علاوه بر این، امکاناتی مانند زیرساخت ماهواره ای، اینترنت و تلفن، پارکینگ پوشیده و استخر مشترک ارائه شده است تا به نیازهای ساکنان پاسخ داده شود. کلی 32 واحد وجود دارد، شامل 12 تاون هاوس و 20 ویلا.

این پروژه شگفت انگیز، در نزدیکی کالج Necat British و کالج آمریکایی قرار دارد و احاطه شده است از مناظر کوه و دریا، این پروژه درهای یک زندگی آرام و راحت را باز می کند


Notlar