Skyline Real Estate
دلال Halit Süleyman Ülkür
Telefon +905488350033 / +905338242394

ویلا با 3 اتاق خواب و 1 اتاق نشیمن در منطقه بلاپایس، کیرنیا: زندگی آرام در میان طبیعت"

برای فروش ویلا - گیرنه, Bellapais, property-Details.north-cyprus

£ 279,950

ویلا با 3 اتاق خواب و 1 اتاق نشیمن در منطقه بلاپایس، کیرنیا: زندگی آرام در میان طبیعت" ویلا با 3 اتاق خواب و 1 اتاق نشیمن در منطقه بلاپایس، کیرنیا: زندگی آرام در میان طبیعت" ویلا با 3 اتاق خواب و 1 اتاق نشیمن در منطقه بلاپایس، کیرنیا: زندگی آرام در میان طبیعت"
ویلا با 3 اتاق خواب و 1 اتاق نشیمن در منطقه بلاپایس، کیرنیا: زندگی آرام در میان طبیعت" ویلا با 3 اتاق خواب و 1 اتاق نشیمن در منطقه بلاپایس، کیرنیا: زندگی آرام در میان طبیعت"

Hızlı Bakış

101evler İlan No #364248 İlan Tarihi 15/05/2024
Konum گیرنه, Bellapais Tapu Türü اعمال عنوان ترکیه
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 185 m2
Oda Sayısı 3+1 Banyo 2
Bina Yaşı 0 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu ناهموار    

Açıklama

واقع در میان طبیعت، این محل زندگی آرام و آرام بخش، طراحی مدرن و فضاهای زندگی راحت را ارائه می دهد. استخر مشترک که در میان جنگل قرار دارد، فرصتی ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک سبک زندگی آرام هستند.

علاوه بر این، موقعیت مکانی مناسب در نزدیکی شهر، زندگی شما را آسان می کند. فقط 5 دقیقه با ماشین از پرطرفدارترین مدرسه منطقه، کالج اسک و دوگا، فاصله دارد و به دسترسی آسان به آموزش فرزندان شما کمک می کند.

با طراحی مدرن و دکوراسیون دقیقا انتخاب شده، خانه ها تجربه مطلوب زندگی را در طول سال ارائه می دهند. فضاهای داخلی راحت و فضاهای داخلی فضایی ایده آل برای استراحت و بازیابی فراهم می کنند، در حالی که زمانی که در فضای باز صرف می شود امکان فروغ در طبیعت و یافتن آرامش وجود دارد.

این فضای زندگی منحصر به فرد، نه تنها یک گزینه ایده آل برای کسانی است که به دنبال نزدیک شدن به طبیعت هستند، بلکه یک گزینه ایده آل برای کسانی است که همه امکانات زندگی مدرن را می خواهند. برای کسانی که در طول سال به دنبال آرامش و راحتی هستند، این محل درهای یک زندگی رویایی را باز می کند."


Notlar