COAST AND COUNTRY HOMES
دلال Kate Harvey
Telefon +905338403228 / +447376079091

تنها نمایندگی * آپارتمان باغ استودیو در باهچلی * فروخته شد

برای فروش استودیو فلت - گیرنه, Bahçeli, property-Details.north-cyprus

£ 115,000

تنها نمایندگی * آپارتمان باغ استودیو در باهچلی * فروخته شد تنها نمایندگی * آپارتمان باغ استودیو در باهچلی * فروخته شد تنها نمایندگی * آپارتمان باغ استودیو در باهچلی * فروخته شد
تنها نمایندگی * آپارتمان باغ استودیو در باهچلی * فروخته شد تنها نمایندگی * آپارتمان باغ استودیو در باهچلی * فروخته شد

Hızlı Bakış

101evler İlan No #352424 İlan Tarihi 21/03/2024
Konum گیرنه, Bahçeli Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / استودیو فلت
Metrekare 30 m2
Oda Sayısı 1+0 Banyo 1
Bina Yaşı 0 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu کاملا مبله Dairenin Katı 0

Açıklama

آپارتمان باغ استودیو * نمای استخر و باغ * آماده جابجایی * کاملاً مبله * واحد تهویه مطبوع * شامل کالاهای سفید * توسعه در کنار دریا با مرکز سلامت ضد پیری * توسعه دهنده شماره 1 جزیره با بیش از 1000 ملک ارائه شده با عنوان سند * استخر مشترک * ساحل * رستوران * امکانات * مشاهده ویدئوی زنده موجود است * مالیات بر ارزش افزوده در معامله سند شخصی پرداخت می شود*
مکان:< div
< /div>در منطقه Esentepe، در فاصله 500 متری پیاده روی از ساحل، یکی از موفق ترین پروژه های فروخته شده در منطقه را خواهید دید. این سایت غذا، سرگرمی و خدمات A+ را در طول سال ارائه می دهد. Esentepe درست در شرق گیرنه است و مملو از سواحل و خلیج های باشکوه برای کاوش است، بنابراین مردم برای یک تعطیلات عالی در مدیترانه به اینجا می آیند. علاوه بر این، زمین گلف لوکس Korineum، SPA و باشگاه تنیس و همچنین پارک آبی، کازینو سطح بالا و غیره فقط 10 دقیقه با ماشین فاصله دارند.
املاک و توسعه:
این آپارتمان باغ استودیویی به تازگی تکمیل و مبله شده است. این پروژه کاملاً فروخته شده است، اما اکنون شما این فرصت را دارید که در این پروژه بسیار پرطرفدار، یک آپارتمان باغ استودیویی برای فروش دست دوم داشته باشید!
این تنها پروژه توسعه با مفهوم منحصر به فرد خود در قبرس است. مفهوم ترکیبی سلامتی و ضد پیری این پروژه همچنین شامل اولین باغ های آبی آکوافونیک، هیدروپونیک جزیره و همچنین اولین و تنها استخرهای بیولوژیکی آن می شود.
در موقعیت ساحلی ممتاز خود، فقط 100 متر از دریا، منظره‌ای باشکوه و بدون مانع با 5 تراس مرتفع مختلف ارائه می‌کند. فقط 5 دقیقه با ماشین فاصله دارید و می توانید از زمین گلف بین المللی حرفه ای 18 Hole لذت ببرید و مرکز شهر گیرنه فقط 25 دقیقه با ماشین فاصله دارد.
این تاسیسات در زمینی به مساحت 100000 متر مربع واقع شده و تنها 12000 متر مربع از این زمین در حال توسعه است. این پروژه شامل 3 محله مختلف با مجموع 209 ملک لوکس است که در میان باغ‌های میوه و گیاهان قرار گرفته است. یا واحدهای مفهومی استودیو با بالکن پنت هاوس فرانسوی 24 واحد یک خوابه با تراس18 واحد دو خوابه با تراس 12 واحد سه خوابه با تراس 15 ویلا لوکس سه تخته با تراس و استخر بی نهایت اختیاری 10 ویلا لوکس چهار تخته با تراس و استخر بی نهایت لوکس2 پنج- ویلاهای لوکس تختخواب با تراس و استخر شنای بی نهایت استخرمرکز تخصصی ضد پیری و سلامتی (حرفه ای آموزش دیده)اسپا، سالن بدنسازی، اتاق یوگااتاق آرامش و اتاق مراقبه < div >مینی مارکت رستوران، مزرعه آبزی پروری و باغ های گیاهیبار ساحلی و امکاناترستوران با منظره دریای باشکوهورزش چند دوره آموزشی و زمین بازی برای کودکان مناطق باربیکیو در فضای باز و مناطق تفریحیمدیریت تسهیلات، دفتر پذیرش و اجاره شامل اجاره خودرو و سایر خدمات مهمان< br>< /div>ابعاد ملک:
مساحت اتاق نشیمن: 6.790x3.960 مترشامل: < /div>       مساحت آشپزخانه: 3.140x2.670 متر      حمام: 1.340x2.245 مترتراس: 3.490x4.640 متر

تماس با ما برای مشاهده آنلاین شما امروز
چرا ساحل را انتخاب کنید؟ آژانس املاک و مستغلات Country Homes Ltd.
Seaside & املاک کانتری هومز با مسئولیت محدود Ltd. این یک شرکت ثبت شده به شماره 17571 و عضو انجمن مشاوران املاک ترک قبرس است. مهم است که ملک را فقط از آژانس های املاک ثبت شده و دارای مجوز خریداری کنید.
ما نه تنها به قوانین و مقررات انجمن پایبند هستیم، بلکه به آن نیز افتخار می کنیم. آی تی. ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما به طور کامل در مورد تمام جزئیات مالکیت و عنوان هر گزینه، هرگونه هزینه اضافی برای ما توضیح داده شده اند و به راهنمایی آنها برای انتخاب گزینه مناسب برای نیازهای شخصی و مالی خود کمک می کنیم. شرکای مالی ما در قبرس شمالی و لندن به مشتریان خود در زمینه گزینه های مالی و وام مسکن کمک می کنند و به عنوان یک تیم می توانیم رویای مشتریان خود را برای داشتن خانه ای آفتابی به واقعیت تبدیل کنیم.< br>در قبرس شمالی بیش از 15 سال تجربه، تخصص و شبکه داخلی ما، به ویژه با خریداران خارجی، روند خرید و پس از فروش بدون استرس از A تا Z را تضمین می کند.< br> REF: ES199

Notlar