Arslan Real Estate
مشاور املاک Gonca Altan
Telefon +905391115446 /

ویلا لوکس 4+1 با منظره دریا و کوه در Esentepe

برای فروش ویلا - گیرنه, Esentepe, property-Details.north-cyprus

£ 319,800

ویلا لوکس 4+1 با منظره دریا و کوه در Esentepe ویلا لوکس 4+1 با منظره دریا و کوه در Esentepe ویلا لوکس 4+1 با منظره دریا و کوه در Esentepe
ویلا لوکس 4+1 با منظره دریا و کوه در Esentepe ویلا لوکس 4+1 با منظره دریا و کوه در Esentepe

Hızlı Bakış

101evler İlan No #348255 İlan Tarihi 01/03/2024
Konum گیرنه, Esentepe Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 250 m2
Oda Sayısı 4+1 Banyo 3
Bina Yaşı 3 Kat Sayısı 0
Eşya Durumu مبله شده    

Açıklama

Esentepe
ویلا
مساحت: 250 متر مربع
مساحت زمین: 720 متر مربع
اتاق خواب: 4
حمام: 3
منظر: دریا & کوه‌ها
مبله
مالیات بر ارزش افزوده: پرداختی
استخر: خصوصی

این خانه در حومه Bahçelil واقع شده است و چشم‌اندازی خیره‌کننده به دریا و کوه را ارائه می‌دهد. این یک پس‌زمینه جذاب برای تجربه شما ایجاد می‌کند.

وقتی وارد ویلای 250 متری می‌شوید، با یک طرح باز دعوت‌کننده مواجه می‌شوید که آشپزخانه، ناهارخوری و قسمت‌های نشیمن را به‌طور یکپارچه ترکیب می‌کند. ویلا مجهز به زیرساخت گرمایش مرکزی است تا آسایش شما را در تمام فصول تضمین کند. یک اجاق چوبی توکار در این کسب و کار وجود دارد تا حس زیبایی به فضا بیافزاید.

این ویلا یک گزینه ایده آل برای خانواده ها است و دارای چهار اتاق خواب بزرگ است. هر اتاق خواب دارای کمدهای مخصوص به خود است که از کف تا سقف ساخته شده اند و فضای ذخیره سازی زیادی را ارائه می دهند. علاوه بر این، ویلا مجهز به واحدهای تهویه مطبوع است که به شما امکان می دهد آب و هوای داخلی مورد نظر خود را ایجاد کنید.

این ملک که در زمینی بزرگ به مساحت 750 متر مربع واقع شده است، نه تنها فضاهای نشیمن راحت، بلکه امکانات کاربردی را نیز ارائه می دهد. . یک گاراژ خصوصی از وسایل نقلیه شما محافظت می کند، در حالی که یک فضای ذخیره سازی بزرگ، قابلیت استفاده از ملک را افزایش می دهد. ویژگی برجسته فضای باز با استخر خصوصی به ابعاد 6×12 متر

برای استراحت و سرگرمی عالی است. باغ های کم تعمیر و نگهداری اطراف استخر به منظور افزایش جذابیت زیبایی شناسی ملک طراحی شده اند تا نگهداری از آن آسان باشد.

به ویژه قابل توجه است که این ملک دارای عناوین تبادل مشترک است که از نظم و ترتیب اطمینان حاصل می کند. و ترتیب اموال امن. این یک لایه امنیتی اضافی به سرمایه‌گذاری شما می‌افزاید.

در مجموع، این ویلا در Esentepe با چیدمان بزرگ، مناظر چشمگیر و امکانات کاربردی، تجربه‌ای استثنایی از زندگی را ارائه می‌دهد. چه در حال لذت بردن از آسایش خانه خود باشید و چه در استخری که با زیبایی منظره احاطه شده است، خنک می شوید، این ویژگی ماهیت زندگی راحت و شیک را منعکس می کند.



Notlar