Tibet Realty Co.
مشاور املاک Missy Tim
Telefon +905338828139 /

لوکس بی نظیر را کشف کنید: ویلاهای بدیع در ادرمیت، قبرس در انتظار شما هستند!

برای فروش ویلا - گیرنه, Edremit, property-Details.north-cyprus

£ 2,250,000

لوکس بی نظیر را کشف کنید: ویلاهای بدیع در ادرمیت، قبرس در انتظار شما هستند! لوکس بی نظیر را کشف کنید: ویلاهای بدیع در ادرمیت، قبرس در انتظار شما هستند! لوکس بی نظیر را کشف کنید: ویلاهای بدیع در ادرمیت، قبرس در انتظار شما هستند!
لوکس بی نظیر را کشف کنید: ویلاهای بدیع در ادرمیت، قبرس در انتظار شما هستند! لوکس بی نظیر را کشف کنید: ویلاهای بدیع در ادرمیت، قبرس در انتظار شما هستند!

Hızlı Bakış

101evler İlan No #348224 İlan Tarihi 01/03/2024
Konum گیرنه, Edremit Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 800 m2
Oda Sayısı 4+1 Banyo 4
Bina Yaşı Proje Aşamasında Kat Sayısı 2
Eşya Durumu ناهموار    

Açıklama

معرفی یک پروژه مسکونی منحصر به فرد واقع در محیط زیبای ادرمیت، قبرس. آغشته به ظرافت جاودانه و صنایع دستی دقیق، این ویلاها مظهر زندگی لوکس در بهترین حالت خود هستند. با تنها دو مورد موجود، این فرصتی نادر برای داشتن خانه ای با پیچیدگی بی نظیر است.
ویژگی های کلیدی:- از آرامش خاطر ناشی از سند مالکیت مبادلات قبرس 4+1 لذت ببرید و از امنیت قانونی و اطمینان در سرمایه گذاری خود اطمینان حاصل کنید.- با سهم زمین سخاوتمندانه 800 متر مربع، از فضای وسیع بیرونی لذت ببرید، که برای ایجاد واحه خصوصی خود عالی است.- کل متر مربع ناخالص 750 فضای کافی برای زندگی مجلل، سرگرمی و آرامش را ارائه می دهد.- طبقه زیرزمین بهشتی برای سلامتی و اوقات فراغت است که دارای سونا، سالن تناسب اندام، اتاق سینما، دستشویی و توالت است که بهترین استراحت را در خانه شما فراهم می کند.- طبقه همکف دارای یک چیدمان چشمگیر است، از جمله یک اتاق نشیمن بزرگ، ناهار خوری، آشپزخانه های داخلی و کمکی، اتاق خواب مهمان اختصاصی، و طیف وسیعی از امکانات در فضای باز مانند منطقه BBQ، دوش، WC، و آشپزخانه خصوصی بیرونی.- به طبقه اول بروید تا یک اتاق خواب اصلی با حمام و جکوزی اختصاصی، دو اتاق خواب نوجوان اختصاصی، اتاق رختشویی، و بالکن های متعدد با مناظر خیره کننده از مناظر اطراف را کشف کنید.- وسایل نقلیه خود را به راحتی در فضای گاراژ برای دو اتومبیل پارک کنید، با امکان گسترش برای جا دادن چهار وسیله نقلیه.- نماهای خارجی دارای سیستم عایق حرارتی هستند که بهره وری انرژی و راحتی را در طول سال تضمین می کند.- زیرساخت های پیشرفته برای ماهواره، اینترنت، دوربین و سیستم های خانه هوشمند وجود دارد که امکان ادغام یکپارچه فناوری مدرن را در زندگی روزمره شما فراهم می کند.- در داخل خانه، از راحتی گرمایش از کف، سیستم گرمایش و سرمایش VRF، و پرداخت های ممتاز مانند میز کار آشپزخانه گرانیتی و پله های مرمر طبیعی لذت ببرید.- نشیمن در فضای باز با محوطه استخر بزرگ، کامل با منطقه باربیکیو، فضای نشیمن با طراحی خاص، و استخر 5×10 متری که برای پذیرایی از مهمانان یا لذت بردن از لحظات آرام آرامش عالی است.
مظهر زندگی لوکس در قبرس شمالی را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و برنامه ریزی برای بازدید از این خانه های نفیس همین امروز با ما تماس بگیرید.

Notlar