KNK Global Investment
Yetkili Mehmet Ali Uçuk
Telefon +905338507710 /

لوکس در آسمان: 2+1 آپارتمان پنت هاوس 150 متری - فاصله پیاده روی تا دانشگاه ARUCAD

6 ماه برای اجاره تخت - گیرنه, Girne Merkez, property-Details.north-cyprus

£ 1,250

لوکس در آسمان: 2+1 آپارتمان پنت هاوس 150 متری - فاصله پیاده روی تا دانشگاه ARUCAD لوکس در آسمان: 2+1 آپارتمان پنت هاوس 150 متری - فاصله پیاده روی تا دانشگاه ARUCAD لوکس در آسمان: 2+1 آپارتمان پنت هاوس 150 متری - فاصله پیاده روی تا دانشگاه ARUCAD
لوکس در آسمان: 2+1 آپارتمان پنت هاوس 150 متری - فاصله پیاده روی تا دانشگاه ARUCAD لوکس در آسمان: 2+1 آپارتمان پنت هاوس 150 متری - فاصله پیاده روی تا دانشگاه ARUCAD

Hızlı Bakış

101evler İlan No #341483 İlan Tarihi 27/01/2024
Konum گیرنه, Girne Merkez
Durum 6 ماه برای اجاره Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 150 m2
Oda Sayısı 2+1 Banyo 1
Bina Yaşı 1 Kat Sayısı 8
Eşya Durumu مبله شده Dairenin Katı 8

Açıklama

این آپارتمان پنت هاوس باشکوه با مساحت 150 متر مربع که توسط چشم اندازهای پانوراما از گیرنه احاطه شده است، در قلب شهر واقع شده است. این آپارتمان لوکس که در فاصله چند قدمی دانشگاه ARUCAD قرار دارد، با طراحی مدرن و فضاهای نشیمن بزرگ خود جلب توجه می کند.

ویژگی ها:

  • موقعیت مرکزی: در نقطه مورد علاقه گیرنه بازار

    li>

  • در فاصله پیاده روی تا دانشگاه ARUCAD
  • 150 متر مربع بزرگ
  • پنت هاوس آپارتمان مجهز به مبلمان مدرن
  • با شکوه نمای پانوراما
  • ساختمان جدید
  • 2 ودیعه و 3 هزینه اجاره
  • هزینه اجاره ماهانه 1250 پوندی

این پنت هاوس خصوصی آپارتمان راحت با دسترسی آسان به تمام امکانات شهر. سبک زندگی را ارائه می دهد.



نکته مهم: ما هیچ هزینه ای برای نشان دادن خانه های خود برای فروش یا اجاره دریافت نکنید. رضایت مشتریان ما اولویت ماست. با این حال، برای امنیت شما و ما مهم است که قبل از بازدید از اقامتگاه ها، فرم بازدیدکنندگان اقامتی مشتری را امضا کنید. اگر نمی توانید ملک مورد نظر خود را پیدا کنید، لطفاً به ما اطلاع دهید. بنابراین ما می‌توانیم همه محصولاتی را که داریم بررسی کنیم.

سلب مسئولیت: در حین و پس از آپلود، ممکن است برخی از اطلاعات (قیمت، اندازه‌گیری یا متن) تغییر کند. شرکت ما نمی تواند مسئولیتی در قبال تغییرات لحظه آخری یا اطلاعات نادرست ایجاد شده توسط صاحبان یا افسران آن داشته باشد. ما همیشه در تلاش هستیم تا به روزترین و دقیق ترین اطلاعات را ارائه دهیم.

همکاری: 

ما از پیشنهادات همکاری استقبال می کنیم و آماده ایجاد شراکت های قابل اعتماد و بلند مدت هستیم. ما هیجان زده هستیم که با شما ارزش ایجاد کنیم. لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های همکاری با ما تماس بگیرید.


Notlar