Tekce Overseas
مشاور املاک Serhat Güner
Telefon +905495100707 / +902423245494

خانه‌های شیک با چشم‌انداز دریا و طبیعت در بلاپایس

برای فروش خانه مستقل - گیرنه, Ozanköy, property-Details.north-cyprus

£ 1,950,000

خانه‌های شیک با چشم‌انداز دریا و طبیعت در بلاپایس خانه‌های شیک با چشم‌انداز دریا و طبیعت در بلاپایس خانه‌های شیک با چشم‌انداز دریا و طبیعت در بلاپایس
خانه‌های شیک با چشم‌انداز دریا و طبیعت در بلاپایس خانه‌های شیک با چشم‌انداز دریا و طبیعت در بلاپایس

Hızlı Bakış

101evler İlan No #331590 İlan Tarihi 01/12/2023
Konum گیرنه, Ozanköy Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / خانه مستقل
Metrekare 357 m2
Oda Sayısı 4+1 Banyo 5
Bina Yaşı Kat Sayısı 2
Eşya Durumu ناهموار    

Açıklama

خانه‌هایی در بلاپایس در محله معتبر گیرنه با چشم‌اندازهای بدون انسداد

گیرنه سومین ناحیه بزرگ در قبرس شمالی است. با جایگاه مهمی در آموزش و گردشگری گیرنه دانشگاه ها، هتل ها، کازینو، سینما، تئاتر و سواحل شنی مختلف را ارائه می دهد. به خصوص اوزانکوی بلاپایس یکی از مناطق آینده در منطقه با مناظر فوق العاده است. گیرنه همه چیز را برای ارائه یک سبک زندگی آرام همراه با دسترسی آسان به انواع نیازهای روزانه دارد. این منطقه همچنین فضایی سرزنده را در فاصله کمی از مرکز گیرنه ارائه می‌کند.

خانه‌های فروشی در قبرس شمالی گیرنه در 2 کیلومتری جاده اصلی گیرنه-اسنته و دانشگاه فاینال، 2.5 کیلومتری از بندر کراتوس، 3 کیلومتری از مدرسه انگلیسی گیرنه و کلاژ دوغا، 4 کیلومتری از بیمارستان دکتر سوات گونسل دانشگاه گیرنه و ساحل دیانا، 5 کیلومتر از بندر گیرنه، 6 کیلومتر تا آکاپولکو پرسورت، 30 کیلومتر تا فرودگاه ارجان، و 75 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی لارناکا واقع شده‌اند.

پروژه مسکونی در زمینی به مساحت 11000 متر مربع در مجموع 6 خانه مستقل ارائه می دهد. خانه هایی با فضای باغ بزرگ دارای پارکینگ نیز می باشند. هر یک از خانه های پروژه دارای استخر شنا، باغچه محوطه سازی شده و سیستم آبیاری اتوماتیک است. واحد همکف فضایی مجزا را فراهم می کند که ساکنان آن می توانند آرامش داشته باشند و حریم خصوصی خود را در آغوش بگیرند. خانه‌ها محیط طبیعی محیط اطراف را با ویژگی‌های مدرن ترکیب می‌کنند و فضای نشیمن فوق‌العاده‌ای با ویژگی‌های راحت ایجاد می‌کنند.

این پروژه 2 نوع خانه را ارائه می دهد: نوع A دارای آشپزخانه های با پلان بسته و نوع B دارای آشپزخانه های پلان باز است. هر یک از خانه های برای فروش دارای حمام اختصاصی است. طبقات همکف خانه ها دارای یک اتاق نشیمن بزرگ، ناهار خوری، آشپزخانه، سرویس بهداشتی مهمان و یک انبار کاربردی است. در طبقه اول 3 اتاق خواب با بالکن اختصاصی وجود دارد.

خانه ها با سلیقه و با تجهیزات باکیفیت طراحی شده اند. خانه های فروش با کفپوش های پارکت و سرامیک های بدون لغزش در حمام ها و سرویس های بهداشتی مجهز شده اند. خانه ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی، سیستم گرمایش از کف، زیرساخت اینترنت و زیرساخت سیستم ماهواره ای هستند که فضای امن، راحت و لذت بخشی را برای ساکنین تضمین می کند.


ECN-00286

Notlar