Tekce Overseas
مشاور املاک Serhat Güner
Telefon +905495100707 / +902423245494

خانه‌هایی با چشم‌انداز دریای آزاد در آلسانجاک، گیرنه

برای فروش خانه مستقل - گیرنه, Yeşiltepe, property-Details.north-cyprus

£ 750,000

خانه‌هایی با چشم‌انداز دریای آزاد در آلسانجاک، گیرنه خانه‌هایی با چشم‌انداز دریای آزاد در آلسانجاک، گیرنه خانه‌هایی با چشم‌انداز دریای آزاد در آلسانجاک، گیرنه
خانه‌هایی با چشم‌انداز دریای آزاد در آلسانجاک، گیرنه خانه‌هایی با چشم‌انداز دریای آزاد در آلسانجاک، گیرنه

Hızlı Bakış

101evler İlan No #331507 İlan Tarihi 30/11/2023
Konum گیرنه, Yeşiltepe Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / خانه مستقل
Metrekare 330 m2
Oda Sayısı 4+1 Banyo 5
Bina Yaşı 0 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu ناهموار    

Açıklama

خانه هایی با چشم انداز دریا و کوه در آلسانجاک، قبرس شمالی برای فروش

گیرنه به عنوان یکی از معتبرترین فضاهای زندگی در قبرس شمالی، منطقه پیشرو در آموزش و گردشگری در اینجا است. با دانشگاه های بین المللی، هتل های 5 ستاره، سواحل شنی و روزهای آفتابی زیاد. گیرنه یک سبک زندگی با کیفیت بالا ارائه می دهد. گیرنه زیبایی‌های کوه و منظره دریا را با امکانات زندگی شهری ترکیب می‌کند. در اینجا می توانید بازارهای مختلف، کلوپ های ساحلی، مناطق فعالیت در فضای باز و سینماها را پیدا کنید.

خانه های فروشی در قبرس شمالی گیرنه در 1.5 کیلومتری جاده اصلی گیرنه، 1.7 کیلومتری از ساحل دنیزکیزی، 2 کیلومتری از کلوپ ساحلی اسکیپ و کالج بریتانیایی نجات، 2.5 کیلومتری از پارک طبیعی آلسانجاک، 8 کیلومتری از کالج آمریکایی گیرنه و مرکز شهر گیرنه، 15 کیلومتر تا بندر گیرنه، 48 کیلومتر تا فرودگاه ارجان، و 90 کیلومتری تا فرودگاه بین‌المللی لارناکا واقع شده است.

مجتمع مسکونی با 6 خانه مستقل برای فروش در زمینی به مساحت 2500 متر مربع واقع شده است. خانه‌ها با ارتفاع‌های مختلف همگی از منظره‌ای بدون انسداد سود می‌برند. هر یک از ویلاهای داخل پروژه دارای پارکینگ برای حداکثر 3 وسیله نقلیه می باشد. حیاط های خصوصی خانه ها دارای استخرهای خصوصی با آبشار هستند.

هر یک از 4 اتاق خواب خانه های فروشی دارای حمام اختصاصی هستند. در طبقه همکف یک آشپزخانه اوپن، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی مهمان وجود دارد. در طبقه اول 3 اتاق خواب وجود دارد. در طبقه پنت هاوس خانه ها جکوزی و باربیکیو تعبیه شده است. برای افزایش راحتی فضاهای داخلی، خانه ها به سیستم خانه هوشمند، سیستم تهویه مطبوع VRF، سیستم ماهواره ای مرکزی و زیرساخت های اینترنتی مجهز شده اند.


ECN-00276

Notlar