Cyprus Riviera Properties & Investment
دلال Nina Ratib
Telefon +905338690704 / +905338800700

پیشنهاد ویژه استودیو و آپارتمان 1 خوابه برای فروش در Yeniboğaziçi - Famagusta

برای فروش تخت - فاماگوستا, Yeni Boğaziçi, property-Details.north-cyprus

£ 115,000

پیشنهاد ویژه استودیو و آپارتمان 1 خوابه برای فروش در Yeniboğaziçi - Famagusta پیشنهاد ویژه استودیو و آپارتمان 1 خوابه برای فروش در Yeniboğaziçi - Famagusta پیشنهاد ویژه استودیو و آپارتمان 1 خوابه برای فروش در Yeniboğaziçi - Famagusta
پیشنهاد ویژه استودیو و آپارتمان 1 خوابه برای فروش در Yeniboğaziçi - Famagusta پیشنهاد ویژه استودیو و آپارتمان 1 خوابه برای فروش در Yeniboğaziçi - Famagusta

Hızlı Bakış

101evler İlan No #330729 İlan Tarihi 28/11/2023
Konum فاماگوستا, Yeni Boğaziçi
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 58 m2
Oda Sayısı 1+0 Banyo 1
Bina Yaşı Proje Aşamasında Kat Sayısı 2
Eşya Durumu ناهموار Dairenin Katı 0

Açıklama

استودیو & آپارتمان 1 خوابه برای فروش در قبرس ریویرا ویژگی ها:
این پروژه بسیار نزدیک به مدرسه ابتدایی Yeniboğaziçi، پارک Yeniboğaziçi، منطقه جشنواره پولیا، سالامیس واقع شده است. . جنگل و شهر باستانی سالامیس پارک Yeniboğaziçi که درست در سراسر منطقه پروژه قرار دارد، دارای یک منطقه پیاده روی گسترده، کافه ها و رستوران ها، و زمین های بازی برای کودکان و بزرگسالان است. Yeniboğaziçi به دلیل جذابیت ساحلی و نزدیکی به دریای مدیترانه شناخته شده است. در اینجا یک نمای کلی توصیفی آمده است:
زندگی آرام در ساحل:
Yeniboğaziçi با ارائه یک محیط آرام و آرام، مکانی ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک زندگی آرام هستند. سبک زندگی آرام محیط ساحلی شهر مناظری خیره کننده از مدیترانه را برای ساکنان فراهم می کند و پس زمینه آرامش بخشی را برای زندگی روزمره ایجاد می کند.
جو جامعه:
این شهر دارای فضای اجتماعی گرم و دلپذیری است که ساکنان آن عموماً از احساس یک محله نزدیک لذت می برند. امکانات محلی نیازهای جامعه را برآورده می کند و حس وحدت را در بین ساکنان منطقه تشویق می کند.
اهمیت تاریخی: مانند بسیاری از مناطق قبرس، Yeniboğaziçi احتمالاً دارای تاریخ و میراث فرهنگی غنی است. منطقه فاماگوستا عموماً به دلیل مکان‌های تاریخی مانند خرابه‌های باستانی و معماری قرون وسطایی شناخته شده است که می‌تواند به غنای فرهنگی شهر کمک کند.

ویژگی‌ها: مساحت کل پروژه 21000 است. m2 & مساحت سبز 4250 متر مربع. 88 شماره 1 تخت & مساحت زندگی از 89 تا 97 متر مربع و 56 واحد استودیویی از 52 تا 58 متر مربع است. 480 مترمربع تسهیلات اجتماعی. با رستوران ها، بارها، استخرها و مناطق ورزشی داخل پروژه می توانید به راحتی به تمام فعالیت های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. این در چند قدمی سواحل منحصر به فرد Yeniboğaziçi قرار دارد و دریاهای شفاف و بیش از آنچه شما نیاز دارید ارائه می دهد. هر واحد دارای پارکینگ اختصاصی است. از منظره و هوای آزاد با باغ خصوصی یا مناطق تراس پشت بام برای هر واحد لذت ببرید. راحتی شما با مزیت بزرگ فضاهای نشیمن مشترک اولویت ماست.
ژنراتور مرکزی، دوربین امنیتی، درب ورودی اتوماتیک، باغ خصوصی، تراس خصوصی، پارکینگ، سیستم تقویت کننده، ماهواره مرکزی، سیستم تصفیه مرکزی، امنیت سایت، پذیرش، مهمان، روابط و amp; دفتر مدیریت، خدمات بیمه.

طرحهای پرداخت کمپین:

10% پیش پرداخت
اقساط 60 ماهه

ما به مشتریان عزیزمان یک تور بازرسی 3 روزه رایگان برای دیدن خانه و مکان مورد نظر خود ارائه می دهیم.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید: نینا راتب: +90 533 869 04 07

< b > [email protected]




Notlar