Cyprus Riviera Properties & Investment
دلال Nina Ratib
Telefon +905338690704 / +905338800700

آپارتمان پنت هاوس 3 خوابه با چشم انداز باشکوه دریا با قیمت های مقرون به صرفه در Yeniboğaziçi، فاماگوستا

برای فروش تخت - فاماگوستا, Yeni Boğaziçi, property-Details.north-cyprus

£ 149,900

آپارتمان پنت هاوس 3 خوابه با چشم انداز باشکوه دریا با قیمت های مقرون به صرفه در Yeniboğaziçi، فاماگوستا آپارتمان پنت هاوس 3 خوابه با چشم انداز باشکوه دریا با قیمت های مقرون به صرفه در Yeniboğaziçi، فاماگوستا آپارتمان پنت هاوس 3 خوابه با چشم انداز باشکوه دریا با قیمت های مقرون به صرفه در Yeniboğaziçi، فاماگوستا
آپارتمان پنت هاوس 3 خوابه با چشم انداز باشکوه دریا با قیمت های مقرون به صرفه در Yeniboğaziçi، فاماگوستا آپارتمان پنت هاوس 3 خوابه با چشم انداز باشکوه دریا با قیمت های مقرون به صرفه در Yeniboğaziçi، فاماگوستا

Hızlı Bakış

101evler İlan No #328697 İlan Tarihi 16/11/2023
Konum فاماگوستا, Yeni Boğaziçi
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 125 m2
Oda Sayısı 3+1 Banyo 2
Bina Yaşı Proje Aşamasında Kat Sayısı 5
Eşya Durumu ناهموار Dairenin Katı 1

Açıklama

آپارتمان 3 خوابه ما & پنت هاوس برای فروش در املاک ریویرا قبرس:

این پروژه در فاصله چند قدمی ساحل شهرداری قرار دارد و می توانید افق های جدیدی را در امواج دریای مدیترانه کشف کنید. دریا! Yeniboğaziçi در ساحل شرقی قبرس واقع شده است و به دلیل جذابیت ساحلی و نزدیکی به دریای مدیترانه شناخته شده است. در اینجا یک مرور کلی شرح داده شده است:

زندگی ساحلی آرام:

Yeniboğaziçi محیطی آرام و آرام را ارائه می دهد و آن را به مکانی ایده آل برای کسانی که به دنبال آن هستند تبدیل می کند. یک زندگی آرام سبک زندگی آرام محیط ساحلی شهر مناظری خیره کننده از دریای مدیترانه را برای ساکنان فراهم می کند و پس زمینه آرامش بخشی را برای زندگی روزمره ایجاد می کند.

جو جامعه:

شهرک دارای فضایی گرم و صمیمی در جامعه است، جایی که ساکنان آن عموماً از احساس یک محله نزدیک لذت می برند. امکانات محلی نیازهای جامعه را برآورده می کند و حس وحدت را در بین ساکنان ترویج می کند.

اهمیت تاریخی:

مانند بسیاری از مناطق قبرس، Yeniboğaziçi احتمالاً دارای تاریخ و میراث فرهنگی غنی منطقه فاماگوستا عموماً به‌خاطر مکان‌های تاریخی‌اش مانند خرابه‌های باستانی و معماری قرون وسطی شناخته می‌شود که می‌تواند به غنای فرهنگی شهر کمک کند.

ویژگی‌ها: 8 اتاق خواب 125 متری 3+1 در زیر شیروانی، 3+ 1 پنت‌هاوس 125 متر مربع اتاق خواب زیر شیروانی + 104 متر مربع تراس استانداردهای کلی ما. طیف گسترده ای از گزینه ها برای کاشی و سرامیک کف و حمام با کیفیت، لمینت. گزینه های بسیار متنوعی برای کاشی و لوازم جانبی توالت و حمام با کیفیت. کاشی های حمام و سرویس بهداشتی مطابق با استانداردهای هیلتون هستند. آشپزخانه مجهز لوکس (انتخاب رنگ)، کمد توکار در هر اتاق خواب، کمد ورودی، پنجره های دو جداره پی وی سی، پنجره های شیشه ای روی پله ها، نرده آلومینیومی، سیستم هیدروسفر و سیستم گرمایش آب پنل خورشیدی، ماهواره تلویزیون مرکزی و سیستم اینترنت، زیرساخت تهویه مطبوع.

30 دقیقه با ماشین از فرودگاه Ercan

45 دقیقه با ماشین از فرودگاه لارناکا

فروشگاه‌های محلی روستا و amp; رستوران

3 دقیقه پیاده‌روی بازارها، سوپرمارکت‌ها و مراکز خرید در منطقه فاماگوستا 5 دقیقه با ماشین پارک، ساحل و منطقه پیک نیک سالامیس، 5 دقیقه پیاده‌روی بیمارستان مرکز شهر فاماگوستا، 5 دقیقه رانندگی، بیمارستان خصوصی خاور نزدیک 5 دقیقه مسافت پیاده روی رانندگی کنید.


طرح پرداخت :

50% پیش پرداخت 

50% اقساط تا تحویل کلید


شروع ساخت و ساز - مارس 2023

تکمیل ساخت و ساز - آگوست 2024

<br>

ما به مشتریان گرامی خود یک تور بازرسی 3 روزه رایگان برای دیدن خانه و مکان مورد نظر خود ارائه می دهیم.

برای اطلاعات بیشتر لطفاً با: نینا راتب تماس بگیرید: +90 533 869 04 07

cyprusrivieraproperties@gmail .com 



 


Notlar