Henry Charles Estates
مشاور املاک Jack Lobb
Telefon +905338224333 /

ویلای چهار خوابه نزدیک دریا

برای فروش ویلا - گیرنه, Esentepe, property-Details.north-cyprus

£ 299,900

ویلای چهار خوابه نزدیک دریا ویلای چهار خوابه نزدیک دریا ویلای چهار خوابه نزدیک دریا
ویلای چهار خوابه نزدیک دریا ویلای چهار خوابه نزدیک دریا

Hızlı Bakış

101evler İlan No #325214 İlan Tarihi 27/10/2023
Konum گیرنه, Esentepe Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / ویلا
Metrekare 180 m2
Oda Sayısı 4+1 Banyo 2
Bina Yaşı 6 - 10 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu کاملا مبله    

Açıklama


این ویلای فوق العاده در منطقه ای زیبا واقع شده است و دارای منظره خیره کننده دریا و کوه است. ویلا بسیار تمیز و به خوبی نگهداری می شود. دارای یک باغ زیبا با استخر خصوصی است. تراس بزرگ استخر با سنگ های طبیعی تراورتن سنگ فرش شده است. محوطه استخر دارای فضای کافی برای صندلی های آفتابگیر، دوش و باربیکیو است و دارای منظره خیره کننده دریا و کوه است. در کنار خانه یک پارکینگ و یک جای پارک اضافی وجود دارد.
در طبقه همکف، یک اتاق نشیمن بزرگ و کاملا مجهز با شومینه وجود دارد. مجهز به آشپزخانه اوپن با کالاهای سفید با دسترسی به تراس استخر، اتاق مطالعه، اتاق خواب بزرگ و حمام خانوادگی است. در طبقه اول دو اتاق خواب وجود دارد که هر دو با کمد دیواری توکار، منظره خیره کننده دریا و دسترسی به تراس بزرگ با آلاچیق و مبلمان باغ وجود دارد. اتاق خواب اصلی دارای حمام اختصاصی است. همچنین یک حمام خانوادگی در طبقه اول وجود دارد. کل خانه دارای کف مرمر است. این یک مکان عالی برای گذراندن وقت با دوستان یا خانواده در ماه های گرم تابستان یا ماه های سرد زمستان است.    
سند زمین مشترک به نام مالک، مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شدهاستخر 10 متر در 5 متر 1 در اتاق خواب اصلی حمام اختصاصی1 حمام در طبقه همکفلوازم آشپزخانه

Notlar