Blanco Developments
دفتر Blanco Developments
Telefon +905428523628 / +903928244542

گربه

برای فروش تخت - گیرنه, Çatalköy, property-Details.north-cyprus

£ 110,000

گربه گربه گربه
گربه گربه

Hızlı Bakış

101evler İlan No #315072 İlan Tarihi 06/09/2023
Konum گیرنه, Çatalköy Tapu Türü اعمال مبادله
Durum برای فروش Emlak Türü خانه ها / تخت
Metrekare 85 m2
Oda Sayısı 2+1 Banyo 1
Bina Yaşı 0 Kat Sayısı 2
Eşya Durumu ناهموار Dairenin Katı 1

Açıklama

نمونه ملموس زندگی مدرن را در قلب چاتالکوی، جایی که راحتی با تجمل روبرو می شود، کشف کنید. این آپارتمان های باشکوه 1 و 2 خوابه که در حال حاضر در حال ساخت هستند، به لحاظ استراتژیک در فاصله چند قدمی هتل های اصلی قرار دارند و برای کسانی که به دنبال یک سبک زندگی آرام یا یک فرصت سرمایه گذاری عالی برای درآمد اجاره هستند، بهترین انتخاب هستند.ویژگی های ملک:
آپارتمان های 1 خوابه: آپارتمان های 1 خوابه: این آپارتمان های 1 خوابه دنج که به دقت برای پیشنهادات مجرد یا زوج طراحی شده اند ترکیبی عالی از راحتی و سبک ایده آل برای خریداران بار اول یا به عنوان سرمایه گذاری اجاره. همه آپارتمان ها به یک بالکن و یک تراس پشت بام دسترسی دارند.آپارتمان های 2 خوابه: آپارتمان های 2 خوابه: آپارتمان های 2 خوابه بزرگ و شیک ما فضای کافی را برای خانواده ها یا کسانی که فضای اضافی می خواهند فراهم می کند. هر واحد برای به حداکثر رساندن نور طبیعی و جریان هوا طراحی شده است و اتاق خواب اصلی دارای کمد دیواری است. همه آپارتمان ها به بالکن و تراس پشت بام دسترسی دارند.معماری مدرن این آپارتمان ها دارای معماری معاصر با متریال باکیفیت هستند و فضای نشیمن بادوام و شیک را ارائه می دهند.نزدیک به هتل های بزرگ. : Çatalköy' از دسترسی آسان به برخی از معروف ترین هتل ها لذت ببرید و راحتی را برای ساکنین و مستاجران بالقوه به طور یکسان فراهم می کند.امکانات رفاهی با کیفیت: ساکنان به مناطق مشترک به خوبی نگهداری شده از جمله باغ ها و امکانات پارکینگ دسترسی خواهند داشت.
پتانسیل سرمایه گذاری با افزایش محبوبیت چاتالکوی به عنوان یک مقصد توریستی، سرمایه گذاری در این آپارتمان ها یک فرصت عالی برای درآمد اجاره کوتاه مدت یا بلند مدت است. نزدیکی به هتل‌های اصلی جریان دائمی مستاجران بالقوه را تضمین می‌کند و این را به انتخابی جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کندچه به دنبال خانه رویایی خود باشید و چه به دنبال یک فرصت سرمایه‌گذاری هوشمند باشید، این آپارتمان‌ها همه چیز را دارند. امروز با ما تماس بگیرید تا یک بازدید را برنامه ریزی کنید و مکان خود را در این محیط پر رونق ایمن کنید.

Notlar